مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:002018-09-23سياسي

احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد


احداث آزاد راه شیراز اصفهان به ویژه در قطعه هشت آن که از کلانشهر شیراز می گذرد، آلودگی به دنبال ندارد یا بسیار ناچیز خواهد بود.

- مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: احداث آزاد راه شیراز اصفهان به ویژه در قطعه هشت آن که از کلانشهر شیراز می گذرد، آلودگی به دنبال ندارد یا بسیار ناچیز خواهد بود.

فیروز تکاور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار توییتری در یکی از شبکه های مجازی توسط یکی از اعضای شورای شهر شیراز مبنی بر بروز آلودگی و مشکل برای این کلانشهر در صورت احداث بخشی از آزادراه شیراز-اصفهان خاطرنشان کرد: قطعه هشت در حال مطالعه این آزادراه مورد نظر این عضو محترم شورای شهر شیراز است.

وی افزود: کسی که به صراحت از الودگی بخشی از این آزاد راه و سرازیری آن به کلانشهر شیراز می گوید باید با تجزیه و تحلیل عدد و مستندات ارائه کند و میزان ترافیک و حجم ناشی از ترافیک خودروها که آلودگی به جای می گذارند را به ما اعلام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با تاکید بر اینکه بخشی از آزاد راه شیراز-اصفهان که از شیراز می گذرد، آلودگی ندارد و اگر هم آلودگی ایجاد شود بسیار ناچیز است و تاثیری بر هوای موجود این کلانشهر ندارد، خاطرنشان کرد: اعتقادی به آلودگی این آزاده راه که یک بزرگراه شهری محسوب می شود، نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد

احداث آزاد راه شیراز - اصفهان آلودگی زیست محیطی ندارد