مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 13:362018-09-22بين الملل

وعده های فریبنده آل سعود به عمران خان


سرمایه گذاری 10 میلیاردی عربستان در پاکستان و مشارکت در کریدور اقتصادی چین را می توان از نتایج سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عمران خان نخست وزیر پاکستان در سفر خود به عربستان سعودی با پادشاه و ولی عهد این کشور دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش به روابط استراتژیک دو کشور، درباره مسایل مختلفی از جمله تجارت، سرمایه گذاری و امور اقتصادی تبادل نظر کردند.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار ها از پادشاه و ولی عهد عربستان جهت سفر به کشور پاکستان دعوت کرد.

نخست وزیر پاکستان که سفر دو روزه به عربستان داشت در مصاحبه با العربیه گفت: پاکستان همیشه در کنار عربستان سعودی خواهد بود.

وی با اشاره به این نکته که هر کسی در پاکستان بر سر قدرت باشد اول به عربستان سفر می کند، ارتباط دو کشور را بسیار دوستانه و ناگسستنی توصیف کرد.

در سفر عمران خان به عربستان وی درخواست سرمایه گذاری 15 میلیارد دلاری ریاض را مطرح کرد که سرانجام عربستان با سرمایه گذاری 10 میلیاردی در پاکستان موافقت می کند.

بر اساس این گزارش عربستان سعودی علاوه بر این سرمایه گذاری، پالایشگاه نفت در بندر گوادر را نیز خواهد ساخت که قبل از این قرار بود چین این پالایشگاه نفت را بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های فریبنده آل سعود به عمران خان

وعده های فریبنده آل سعود به عمران خان