مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 13:002018-09-22سياسي

ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان با اشاره به نقش سازنده مردم در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، تقی دریکوند در مراسم رژه نیروهای مسلح که در میدان کریم خان خرم آباد برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و صفر، به ایثار و مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز برای گذر از بحران های اقتصادی نیاز به حرکت های جهادگونه در عرصه اقتصادی داریم چراکه راه حل مشکلات فعالیت های جهادی است.

وی با اشاره به این که نظام سلطه با ایجاد فشارهای اقتصادی بر مردم و تجهیز عوامل خود فروخته داخل خیال خام سرنگونی نظام اسلامی را در ذهن خود می پرورد، اضافه کرد: اما با هوشیاری نیروهای مسلح و تدبیر مسئولان کشور بدون شک بار دیگر نظام اسلامی سربلند بیرون خواهد آمد و با قدرت راه خود را با اقتدار روزافزون طی خواهد کرد.

دریکوند 31 شهریورماه را یادآور حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران دانست و گفت: در این روز صدام با شلیک نمادین توپ به سمت مرزهای ایران و پس ازآن با حمله 192 جنگنده نیروی هوایی عراق به مراکز حیاتی کشور جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود

ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود