مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 12:562018-09-22سياسي

«رؤیای آمریکایی» به نماز جمعه آمد


به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب «رؤیای آمریکایی»، روایتی از هشت سال ایستادگی و مقاومت و هشت سال مظلومیّت و اقتدار مردم ایران در جنگ تحمیلی، نوشته گلعلی بابایی در نماز جمعه های کشور معرفی شد.

- به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب رؤیای آمریکایی ، روایتی از هشت سال ایستادگی و مقاومت و هشت سال مظلومیّت و اقتدار مردم ایران در جنگ تحمیلی، نوشته گلعلی بابایی در نماز جمعه های کشور معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتاب رؤیای آمریکایی ، روایتی از هشت سال ایستادگی و مقاومت و هشت سال مظلومیّت و اقتدار مردم ایران در جنگ تحمیلی، نوشته گلعلی بابایی در نماز جمعه های کشور معرفی شد.

تهاجم مسلّحانه ظهر سی ویکم شهریور سال 1359 به ایران را چه کسانی طراحی کردند؟ آیا علّت شروع این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه ضعف حکومت جمهوری اسلامیِ برآمده از انقلاب اسلامی مردم ایران بود؟ آیا این جنگ برآمده از اختلافات فرهنگی و قومی مردم ایران و مردم عراق بود؟ سرنوشت اهداف و زمانبندی طرح آمریکایی انگلیسیِ جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه مردم ایران چه شد؟  به راستی دفاع مقدّس هشت ساله ملّت ایران در برابر انواع تجاوزات و وحشیگری های امپریالیسم جهانی به قدری باشکوه، زیبا، هیجان انگیز و بی نظیر است که جا دارد هر ساله روایتی نو از دریچه ای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رؤیای آمریکایی» به نماز جمعه آمد

«رؤیای آمریکایی» به نماز جمعه آمد