مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 12:402018-09-22سياسي

باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم


باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم چراکه افتخارات امروز ایران را مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام هستیم.

- فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان گفت: باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم چراکه افتخارات امروز ایران را مدیون جانفشانی های رزمندگان اسلام هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- امیر سرتیپ دوم خدامراد سرگزی در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در زاهدان، ضمن گرامیداشت این هفته بیان کرد: امروز ایران اسلامی به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه تبدیل شده و همین قدرتمندی ایران سبب شده است که کشورهای دیگر از وجود و حضور ایران هراس و بیم داشته باشند.

وی اظهار کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تجربه کردیم که مظلومیت، آزادی و شجاعت رزمندگان ایران اسلامی نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است .

سرگزی تصریح کرد: سرزمین ایران اسلامی در 31 شهریور مورد تهاجم همه جانبه رژیم بعث عراق قرار گرفت بنابراین این روز فراموش نشدنی است .

فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان گفت: زرمندگان دوران دفاع مقدس همچون سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) که در مقابل یزیدیان ایستادگی کرد در برابر دنیای استکبار مقاومت و ایستادگی کردند .

سرگزی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یک فرصتی است برای تجلیل از ایثارگری ها رزمندگان ، شهدا و آحاد اقشار مختلف ایران اسلامی که در دفاع مقدس حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم

باید بکوشیم شرمنده شهدا نشویم