مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 12:402018-09-22سياسي

نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارد


فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند و به هر تهدیدی از سوی دشمنان پاسخ داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم علی مظهری در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در زنجان، اظهار کرد: استکبار جهانی زمانی که انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید و سیاست کلی انقلاب نه شرقی نه غربی اعلام شد دست به توطئه های زیادی جهت براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی زد.

وی افزود: دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری نشده بود که استکبار با اجرای نقشه جنگ نظامی علیه ایران، با همکاری کشورهای جهان به سردمداری رژیم بعثی اجرا کرد.

مظهری تصریح کرد: سال 59 نخستین تهاجم رژیم بعثی به ایران آغاز شد و در این نبرد دشمنان مناطق مختلف کشور را از طریق سه مرز هوایی، دریایی و زمینی مورد هدف قرار دادند.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان یادآور شد: در این هنگام ملت ایران در قالب نیروهای مردمی بسیج و یگان های نظامی جهت مقابله با تهاجمات دشمن به پا خواستند که در این زمان بخشی از نیروهای سپاه و ارتش نیز همزمان در داخل کشور مشغول مبارزه با ضدانقلاب ها و منافقین بودند اما جهت پیشگیری از ورود دشمن به مرزهای غربی ایران اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارد

نیروهای مسلح در آمادگی کامل قرار دارد