مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 08:152018-09-20سياسي

نظرات مخالف جریان معترض در هیات ها تریبونی برای تبیین اندیشه هایشان ندارند


از زمان دولت سازندگی اعتراض های سیاسی وارد هیات های مذهبی شد که متاسفانه صدا و سیما نیز از آن ها حمایت می کند، اما در مقابل تریبونی در جریان مخالف برای تبیین سیاست هایشان نمی دهند.

- یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از زمان دولت سازندگی اعتراض های سیاسی وارد هیات های مذهبی شد که متاسفانه صدا و سیما نیز از آن ها حمایت می کند، اما در مقابل تریبونی در جریان مخالف برای تبیین سیاست هایشان نمی دهند.

علی صوفی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت تریبون های عزاداری و مذهبی با اشاره به مواردی از هتک حرمت صورت گرفته از تریبون های مذهبی اظهارکرد: قبل از انقلاب در جریان شکل گیری جمهوری اسلامی ایران یکی از فرصت هایی که در اختیار سیاسیون قرار می گرفت تا بتوانند اعتراضات خود را نسبت به نظام مطرح کنند، منبرهای مذهبی بویژه در ایام عزاداری و ماه رمضان بوده است.

وی ادامه داد: چهره های سیاسی معمولا در اعتراض به ظلم هایی که حاکمیت نسبت به جامعه انجام می داد از این تریبون ها استفاده سیاسی می کردند.

در واقع این موضوع از گذشته باب بوده که از منبرهای مذهبی برای تبیین اندیشه های سیاسی استفاده کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: خیلی از افرادی که امروز سابقه مبارزاتی با دوران پهلوی را در کارنامه شان دارند، از جمله این افراد بودند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات مخالف جریان معترض در هیات ها تریبونی برای تبیین اندیشه هایشان ندارند

نظرات مخالف جریان معترض در هیات ها تریبونی برای تبیین اندیشه هایشان ندارند