مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 17:352018-09-18اجتماعي

کیوسک های اطلاع رسانی دائمی گردشگری در ورودی ایلام ایجاد شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام خواستار ایجاد کیوسک های اطلاع رسانی دائمی گردشگری به صورت مشارکتی در مبادی ورودی شهر ایلام شد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواستار شد؛ کیوسک های اطلاع رسانی دائمی گردشگری در ورودی ایلام ایجاد شود مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام خواستار ایجاد کیوسک های اطلاع رسانی دائمی گردشگری به صورت مشارکتی در مبادی ورودی شهر ایلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمالک شنبه زاده در نشست هماهنگی برای رونق گردشگری شهری در ایلام، اظهار کرد: امروز گردشگری یکی از عوامل توسعه ی شهرها به حساب می آید و شهر ایلام به عنوان مرکز استان دروازه ی عتبات از ظرفیت های مناسبی در این زمینه برخوردار است.

وی با بیان اینکه هم افزایی دستگاه های مختلف از جمله شهرداری و میراث فرهنگی می تواند به رونق گردشگری شهری بینجامد، ادامه داد: رونق گردشگری شهر به توسعه ی اقتصادی خواهد انجامید و با ظرفیت های موجود می توان این اهداف را محقق کرد.

چ مدیرکل میراث فرهنگی استان، ایجاد و طراحی المان چهارراه صنایع دستی توسط شهرداری از طریق سرمایه گذار، معرفی ایلام به عنوان شهرجهانی گلیم نقش برجسته، رایزنی های لازم جهت همکاری دستگاه های مذکور در خصوص تبدیل ساختمان اسکلت شهرداری به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوسک های اطلاع رسانی دائمی گردشگری در ورودی ایلام ایجاد شود

کیوسک های اطلاع رسانی دائمی گردشگری در ورودی ایلام ایجاد شود