مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 10:192018-09-18بين الملل

چرا وزیر خزانه داری آمریکا در قبال اخراج ایران از سوییف مقابل ترامپ می ایستد؟


وزیر خزانه داری آمریکا قطعا منافع ایران رادرنظر نمی گیرد که مخالف خروج ایران از سوییفت است بلکه منافع آمریکا را از راه دیگری درنظر می گیرد.

- چرا وزیرخزانه داری آمریکا درقبال اخراج ایران ازسوییف مقابل ترامپ می ایستد؟ کارشناس مسائل آمریکا گفت: وزیر خزانه داری آمریکا قطعا منافع ایران رادرنظر نمی گیرد که مخالف خروج ایران از سوییفت است بلکه منافع آمریکا را از راه دیگر درنظر می گیرد.

مرتضی غرقی، کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ممانعت وزیر خزانه داری آمریکا از درخواست ترامپ برای اخراج ایران از سیستم مالی سوییفت گفت: سوییفت یک سیستم مالی است که براساس دلار عمل می کند و ابتکار اصلی تشکیل آن از طرف آمریکایی ها بوده است.

وی با بیان اینکه به طور کلی آمریکایی ها از این ابزار به عنوان اهرم فشار علیه کشور ها استفاده می کنند، گفت: با این سازوکار آمریکایی ها هر کس را که بخواهند از سیستم سوییفت خارج و به هر کس بخواهند اجازه مانور و کار با سوییفت را می دهند.

غرقی دلیل مخالفت وزیر خزانه داری آمریکا با خروج ایران از سوییفت را این طور بیان کرد که وی قطعا منافع ایران رادرنظر نمی گیرد، که مخالف خروج ایران از سوییفت است بلکه منافع آمریکا را از راه دیگری درنظر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزیر خزانه داری آمریکا در قبال اخراج ایران از سوییف مقابل ترامپ می ایستد؟

چرا وزیر خزانه داری آمریکا در قبال اخراج ایران از سوییف مقابل ترامپ می ایستد؟