مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 14:162018-09-17دانش

هفت شب عاشقی در دانشگاه بجنورد/ پیگیری مشکلات مردم در هیئت از هفتم مهرماه


دبیر هیئت دانشجویی المهدی دانشگاه بجنورد گفت: مراسم عزاداری ایام محرم با عنوان «هفت شب عاشقی» در دانشگاه بجنورد از 7 تا 13 مهرماه برای اولین بار در مسجدالرضای این دانشگاه برگزار می شود.

- دبیر هیئت دانشجویی المهدی دانشگاه بجنورد گفت: مراسم عزاداری ایام محرم با عنوان هفت شب عاشقی در دانشگاه بجنورد از 7 تا 13 مهرماه برای اولین بار در مسجدالرضای این دانشگاه برگزار می شود.

مسعود کریمی، دبیر هیئت دانشجویی المهدی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: مراسم عزاداری ایام محرم با عنوان هفت شب عاشقی در دانشگاه بجنورد از 7 تا 13 مهرماه برای اولین بار در مسجدالرضای این دانشگاه برگزار خواهد شد.

کریمی ادامه داد: سخنران این برنامه حجت السلام احمد رهدار، رییس موسسه فتوح اندیشه و عضو هیئت علمی دانشگاه باقر العلوم قم است؛ همچنین مداح نیز حاج علی لنگری و دیگر ذاکرین اهل بیت هستند که به برگزاری این مراسم کمک می کنند.

دبیر هیئت دانشجویی المهدی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: در حاشیه مراسم عزاداری برنامه های دیگری مانند برگزاری نمایشگاه کتاب، برپایی ایستگاه صلواتی و قرعه کشی سفر اربعین در دستور کار قرار دارد.

وی درخصوص دوری از هیئت سکولار افزود: یکی از دلایلی که سخنران این برنامه را حجت الاسلام رهدار انتخاب کرده ایم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت شب عاشقی در دانشگاه بجنورد/ پیگیری مشکلات مردم در هیئت از هفتم مهرماه

هفت شب عاشقی در دانشگاه بجنورد/ پیگیری مشکلات مردم در هیئت از هفتم مهرماه