مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 10:052018-09-16فناوري

تولید محتوای دیجیتال در حوزه رضوی مغفول مانده است


مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری قزوین گفت: تولید محتوای دیجیتال در حوزه رضوی مغفول مانده است و برگزاری جشنواره رضوی در حوزه تولید محتوا تأثیر بسزایی دارد.

- حامد فتوحی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: تولید محتوای مناسب در حال حاضر مهم ترین مسئله ای است که در کشور آن طور که باید دیده نشده و باید بیشتر به این امر پرداخته شود، چراکه ما در سطح کشور و استان مشکل پهنای باند نداریم و زیرساخت ها فراهم است.

وی افزود: علی رغم وجود پهنای باند مناسب بخش اعظمی از این پهنای باند مصرف نمی شود چراکه تولید محتوا به اندازه کافی وجود ندارد، در این میان برگزاری جشنواره های مختلف مانند جشنواره رضوی در بحث فرهنگ سازی و تولید محتوای دیجیتال می تواند تأثیرگذار باشد.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری قزوین اظهار کرد: جشنواره رضوی می تواند زمینه استفاده از پهنای باند و زیرساخت ها را فراهم آورد، در حوزه تولید محتوا ضعیف عمل شده است که شاید ناشی از حمایت ضعیف توسط دولت است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رویکرد دولت حمایت از تولید محتوای دیجیتال است که به روش های مختلفی از قبیل پرداخت تسهیلات؛ ارائه وام اشتغال روستایی در حوزه ارتباطات و تولید محتوا کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای دیجیتال در حوزه رضوی مغفول مانده است

تولید محتوای دیجیتال در حوزه رضوی مغفول مانده است