مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 14:152018-09-15دانش

برگزاری دوره دکتری ادبیات فرانسه به صورت مشترک در دانشگاه فردوسی


با موافقت وزارت علوم از سال تحصیلی 98 - 1397 دوره دکتری ادبیات فرانسه با همکاری دانشگاه سوربن فرانسه در دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

- برگزاری دوره دکتری ادبیات فرانسه به صورت مشترک در دانشگاه فردوسی با موافقت وزارت علوم از سال تحصیلی 98 - 1397 دوره دکتری ادبیات فرانسه با همکاری دانشگاه سوربن فرانسه در دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره، بر اساس توافقات صورت گرفته، برای سال جاری 3 دانشجو پذیرش می شود و دانشجویان پذیرفته شده یک سال از دوره تحصیلی خود را در دانشگاه سوربن فرانسه پشت سر خواهند گذاشت و در پایان مدرک دکتری مشترک را از دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سوربن دریافت خواهند کرد.

بر اساس توافق صورت گرفته دوره آموزشی در دانشگاه سوربن رایگان است و دانشجویان از امکانات اقامتی آن دانشگاه بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دانشگاه فردوسی مشهد از معدود دانشگاه های کشور است که موفق به برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های معتبر بین المللی است و از سال 1396 دوره دکتری مشترک دیگری در رشته مدیریت گرایش رفتار سازمانی با دانشگاه ورشو لهستان برگزار کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره دکتری ادبیات فرانسه به صورت مشترک در دانشگاه فردوسی

برگزاری دوره دکتری ادبیات فرانسه به صورت مشترک در دانشگاه فردوسی