مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 17:062018-09-09دانش

بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت آموزشی دانشگاه فردوسی رونمایی شد


در گردهمایی اعضای هیئت علمی جدید دانشگاه فردوسی که با حضور رییس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، از بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت‎های آموزشی (آحفا) رونمایی شد.

- در گردهمایی اعضای هیئت علمی جدید دانشگاه فردوسی که با حضور رییس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، از بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت‎های آموزشی (آحفا) رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، گردهمایی اعضای هیئت علمی جدیدالاستخدام دانشگاه فردوسی مشهد به منظور تبیین سیاست‎های جدید معاونت آموزشی دانشگاه و ارائه راهکار های عملی در راستای ارتقای توان آموزشی اساتید و دانشجویان روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه با حضور محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد، حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و اعضای هیئت علمی جدید الاستخدام دانشگاه از منشور آموزش، وظایف مدیر گروه و بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت‎های آموزشی (آحفا) اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد.

در ابتدای جلسه محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد به تشریح سیاست‎های کلان دانشگاه پرداخت و در ادامه ضمن تشکر از حوزه معاونت آموزشی دانشگاه بابت تلاش در فراهم نمودن زمینه تحول آموزشی در این مدت زمان کوتاه، از بسته آحفا (بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت‎های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت آموزشی دانشگاه فردوسی رونمایی شد

بسته ارزیابی و حمایت از فعالیت آموزشی دانشگاه فردوسی رونمایی شد