مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 17:052018-09-09سياسي

سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می شود


معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برنامه ریزی این دانشگاه برای برگزاری سه رویداد استارتاپی در سمنان خبر داد.

- دکتر رضا کی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این استارتاپ ها در سه حوزه استارتاپ ها و SME های صنعت خودرو و ماشین سازی ، استارتاپ ها و SME های صنایع شیمی و صنایع معدنی و همچنین استارتاپ ها و SME های حوزه فناوری های نوین در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی از کارآفرینی و ایجاد اشتغال به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای امروز کشور نام برد و افزود: هدف استارتاپ ها آموزش و ترویج کارآفرینی است و لذا برپایی این سه رویداد استارتاپی می تواند زمینه رویکرد تخصصی تر به حوزه کارآفرینی را در بخش های مختلف فراهم کند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به زمینه سازی های معاونت فناوری پارک علم و فناوری این دانشگاه برای برگزاری استارتاپ ها از برگزاری یک پیش رویداد استارتاپی با محوریت صنعت در روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این پیش رویداد استارتاپی با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سالن اجتماعات شهید پازوکی پارک علم و فناوری برگزار شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان اضافه کرد: متخصصین در این پیش رویداد استارتاپی در سه حوزه به معرفی روندها و مراحل اجرایی رویدادهای استارتاپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می شود

سه رویداد استارتاپی در دانشگاه سمنان برگزار می شود