مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 18:312018-09-06سياسي

رییس سازمان صداوسیما: تهدید اقتصادی علیه ایران باید به فرصت تبدیل شود


رییس سازمان صداوسیما با اذعان به اینکه امروز در میدان یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم گفت: هجمه اقتصادی علیه ایران به لطف خدا تهدیدی است که تبدیل به فرصت می شود و ایران به قدرتی اقتصادی تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، عبدالعلی علی عسگری عصر امروز در یادواره 142 شهید والامقام بخش کومله شهرستان در صحن آستان امامزاده حسن (ع) این بخش اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و دوران دفاع مقدس برای امنیت مردم ایران و حفاظت از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه شهدا نظاره گر اعمال ما هستند افزود: شهید حسین املاکی شهید جاویدالاثر و پهلوانی است که رهبر معظم انقلاب این شهید را قهرمان نامیدند.

رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه شهادت نصیب هرکسی نمی شود و خدا فرصت شهادت را به هرکسی نمی دهد گفت: شهدا مردان الهی و خدایی هستند و شهادت یک عزت ابدی برای خانواده شهدا و کسانی که دیدگاه شهدا را دنبال می کنند.

علی عسگری با اشاره به اینکه شهدا حق حیات معنوی بر روی همه ما دارند بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهیدان بسیار بااهمیت است و گرامی داشتن یاد آنان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه زنده داشتن یاد شهیدان یعنی پیمودن راه آنان است خاطرنشان کرد: شهدا آرمان های بلندی داشتند و به تحولات جامعه بصیرت داشتند و راه ولایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صداوسیما: تهدید اقتصادی علیه ایران باید به فرصت تبدیل شود

رییس سازمان صداوسیما: تهدید اقتصادی علیه ایران باید به فرصت تبدیل شود