مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 11:262018-09-06سياسي

انتقاد تند یک اقتصاددان اصلاح طلب از سیاست های اقتصادی دولت روحانی


یک اقتصاددان اصلاح طلب نسبت به سیاست های اقتصادی دولت دوازدهم انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، فرشاد مؤمنی فعال سیاسی و اقتصاددان اصلاح طلب صبح امروز (پنجشنبه، 15 شهریور) در هفدهمین کنگره حزب مردم سالاری اظهار داشت: متأسفانه نمی دانم چه اراده ای بر کار است که هم در دولت و هم در مجلس اصرار بر حل و فصل جزیره ای امور دارند.

وی افزود: من به صراحت به آقای رییس جمهور گفتم شما اول باید از این توهم که برنامه ای برای مدیریت شرایط کنونی دارید، خارج شوید، آیا دولت و مجلس به وضعیت کنونی می گویند برنامه داشتن؟ برنامه دولت بی کیفیت ترین برنامه ای است که در تاریخ برنامه ایران تدوین شده است.

این اقتصاددان اصلاح طلب با بیان اینکه به زودی دومین نامه اقتصاددانان کشور هم منتشر می شود، گفت: متأسفیم که نامه های مشفقانه و مبتنی بر دلسوزی اقتصاددانان اینگونه کام آن هایی که از مناسبات رانتی سود می برند را تلخ کرده و حالا می خواهند با ما برخورد سیاست زده کنند.

مؤمنی گفت: دیروز از یک دستگاه مرتبط با حکومت با من تماس گرفته و گفتند که در این نشست هایی که به صورت جزیره با موضوع اقتصادی برگزار می شود، شرکت نکنید، بنده پاسخ دادم که ما بر طبق منطق هایی تصمیم گرفته بودیم که شرکت نکنیم، اما منطق شما چیست که آن ها گفتند این چیزی که الآن با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند یک اقتصاددان اصلاح طلب از سیاست های اقتصادی دولت روحانی

انتقاد تند یک اقتصاددان اصلاح طلب از سیاست های اقتصادی دولت روحانی