مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 10:552018-09-04اقتصادي

تحمیل «پراید» و «سمند» به مردم قطعا نقض حقوق شهروندان ایرانی است


سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گفت: رعایت حقوق شهروندی قطعا این نیست که شرکتهای ایران خودرو و سایپا، پراید، تیبا، سمند، پژو 405 و امثال این خودروها که در هیچ کجای دنیا استفاده نمی شود را به شهروندان ایرانی تحمیل کنند.

- تحمیل پراید و سمند به مردم قطعا نقض حقوق شهروندان ایرانی است سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی گفت: رعایت حقوق شهروندی قطعا این نیست که شرکتهای ایران خودرو و سایپا، پراید، تیبا، سمند، پژو 405 و امثال این خودروها که در هیچ کجای دنیا استفاده نمی شود را به شهروندان ایرانی تحمیل کنند.

بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا، گفت: شهروندان ایرانی علاوه بر آنکه مجبور به خرید خودروهای غیرایمن، بی کیفیت و گران تولید داخل هستند اخیرا گرفتار نگاه تحقیرآمیز توریست های کشورهای عربی هستند که با خودروهای به روز، ایمن و با کیفیت خود در شهرها و مناطق گردشگری و تفریحی کشورمان تردد می کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس حل چالش های قیمتی بازار خودرو را در گروی عمل به تعهدات خودروسازان دانست و افزود: اگر قصد مقامات دولتی صنعت خودروسازی و خودروسازان، کاهش عطش بازار خودروست باید با تکمیل نقایص خودروهای انبار شده در پارکینگ هایشان به سرعت خودروهای پیش فروش شده را به بازار عرضه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل «پراید» و «سمند» به مردم قطعا نقض حقوق شهروندان ایرانی است

تحمیل «پراید» و «سمند» به مردم قطعا نقض حقوق شهروندان ایرانی است