مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 21:062018-09-03اقتصادي

سؤال از وزیر صنعت درباره ارز دولتی تقدیم هیأت رییسه مجلس شد+ متن


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم 2 سوال از وزیر صنعت معدن و تجارت به هیات رییسه خبر داد.

- سؤال از وزیر صنعت درباره ارز دولتی تقدیم هیأت رییسه مجلس شد+ متن عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم 2 سوال از وزیر صنعت معدن و تجارت به هیات رییسه خبر داد.

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از تقدیم 2 سوال خود از محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت به هیات رییسه مجلس خبر داد.

او در نخستین طرح سوال خود از محمد شریعتمداری علت خودداری وزیر صنعت معدن و تجارت از اعلام فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی، علی رغم دستور رییس جمهوری را جویا شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در شرح این طرح سوال خود از محمد شریعتمداری آورده است: با عنایت به توزیع حجم بالایی از منابع ارزی کشور در قالب تخصیص ارز 4200 تومانی، چرا جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی نسبت به اعلام فهرست کلیه دریافت کنندگان ارز دولتی (4200 تومانی) امتناع کرده اید؟ چرا به صورت شفاف فرآیند و شاخص ها و ملاک های آن وزارتخانه در تخصیص ارز به متقاضیان را طی مدت مذکور اعلام نمی کنید؟ فاطمه حسینی همچنین دومین طرح سوال خود از وزیر صنعت را نیز تقدیم هیات رییسه مجلس کرد که در آن از محمد شریعتمداری، پرسیده است: چرا نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سؤال از وزیر صنعت درباره ارز دولتی تقدیم هیأت رییسه مجلس شد+ متن

سؤال از وزیر صنعت درباره ارز دولتی تقدیم هیأت رییسه مجلس شد+ متن