مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 12:252018-09-02سياسي

افزایش استان های معین تهران در هنگام بحران


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش استان های معین تهران در هنگام بحران در دستورالعمل جدیدی که به زودی اجرایی خواهد شد، خبر داد.

- اسماعیل نجار در گفت وگو با ایسنا ، درباره مصوبات دومین جلسه کارگروه های تخصصی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور در سال جاری که ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: در این جلسه اعضای کارگروه های مختلف گزارشی از اقدامات خود را شرح داده و نمایندگان دو کارگروه آموزش و اطلاع رسانی و بازسازی و بازتوانی نیز به شکل مفصل به شرح چالش ها و مشکلات خود و نیز اقدامات اجرایی خود پرداختند.

وی با بیان اینکه در این جلسه تاکید شد که صداوسیما باید نسبت به ایجاد آمادگی در شهروندان و آموزش به آنان اقدام کرده و زمینه های پذیرش و باور وقوع بحران را در افراد ایجاد کند، اظهارکرد: متاسفانه آنطور که باید شهروندان احتمال وقوع حادثه ای مانند زلزله را در تهران جدی نمی گیرند و همین امر سبب شده تا از انجام اقدامات پیشگیرانه غافل شوند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین از آموزش شرایط و سطوح بحران به خبرنگاران خبر داد و افزود: مقرر شد تا دوره های آموزشی برای خبرنگاران حوزه بحران و حوادث برگزار شود تا آنان ضمن یادگیری مراتب و سطوح بحران بتوانند عملکرد بهتری به هنگام اطلاع رسانی اخبار بحران داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش استان های معین تهران در هنگام بحران

افزایش استان های معین تهران در هنگام بحران