مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 11:352018-08-20سياسي

جنتی: رفاه حداقلی برای مردم برقرار شود


باید برنامه ریزی نمایندگان تحت تأثیر هیچ شخص و جریان سیاسی نباشد تا رفاه حداقلی برای مردم برقرار شود و این امکان پذیر نیست مگر اینکه جز حق و حقیقت مدنظر نمایندگان مجلس نباشد.

- دبیر شورای نگهبان گفت: باید برنامه ریزی نمایندگان تحت تأثیر هیچ شخص و جریان سیاسی نباشد تا رفاه حداقلی برای مردم برقرار شود و این امکان پذیر نیست مگر اینکه جز حق و حقیقت مدنظر نمایندگان مجلس نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جنتی در دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) گفت: اسلام به ویژه فقه پویای شیعه مدیون ائمه اطهار(ع) است؛ چرا که اگر آنها در مقابل حکومت های جور بنی امیه و بنی عباس مقاومت نمی کردند و رنج تبعیدها و زندان ها را به جان نمی خریدند، اکنون چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

دبیر شورای نگهبان خطاب به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: شاهرگ حیات اقتصادی کشور مسأله برنامه و بودجه است و شما هم موظف هستید به وظیفه الهی و قانونی خود عمل کنید.

وی با اظهار نگرانی از کمبودها، گرانی ها و مشکلات اقتصادی مردم، افزود: این مردم عزیز که همیشه وفادار نظام و انقلاب بوده اند مستحق خدمت هستند و باید برنامه ریزی شما تحت تأثیر هیچ شخص و جریان سیاسی نباشد تا رفاه حداقلی برای مردم برقرار شود و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتی: رفاه حداقلی برای مردم برقرار شود

جنتی: رفاه حداقلی برای مردم برقرار شود