مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:552018-08-19سياسي

تشریح نحوه رسیدگی دیوان عدالت اداری به پرونده بورسیه ها


معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت با تشریح دقیق نحوه رسیدگی دیوان به پرونده بورسیه ها گفت: دیوان هیچ گاه حکم کلی درباره بورسیه های صادر نکرده و به صورت موردی به شکایات وارده رسیدگی کرده و حسب مورد اقدام به صدور رای نموده است همچنین دیوان عدالت اداری به .

- درگفت وگوی معاون قضایی نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری مطرح شد تشریح نحوه رسیدگی دیوان عدالت اداری به پرونده بورسیه ها معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت با تشریح دقیق نحوه رسیدگی دیوان به پرونده بورسیه ها گفت: دیوان هیچ گاه حکم کلی درباره بورسیه های صادر نکرده و به صورت موردی به شکایات وارده رسیدگی کرده و حسب مورد اقدام به صدور رای نموده است همچنین دیوان عدالت اداری به دور از فضاسازی های رسانه ای به پرونده بورسیه ها رسیدگی می کند.

مسئولان از اظهار نظر های غیر حقوقی درباره پرونده های قضایی بپرهیزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا مولابیگی معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری برای تشریح دقیق نحوه رسیدگی به پرونده بورسیه ها، به طرح دو سوال کلی در این مورد پرداخت و گفت: در خصوص موضوع بورسیه ها دو بحث را باید جداگانه مطرح کرد و به دو سوال اساسی پاسخ داد.

وی سوال اول را این گونه طرح کرد که آیا دیوان عدالت اداری صلاحیت رسیدگی به شکایت از موضوع بورسیه ها را داشته است یا خیر؟ مولاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح نحوه رسیدگی دیوان عدالت اداری به پرونده بورسیه ها

تشریح نحوه رسیدگی دیوان عدالت اداری به پرونده بورسیه ها