مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 22:412018-08-18بين الملل

درخواست واشنگتن از «فیس بوک» برای جاسوسی از کاربران پیام رسان این شبکه


وزارت دادگستری آمریکا از شبکه اجتماعی فیس بوک خواسته است تا با رمزگشایی پیام های صوتی نرم افزار پیام رسان خود، اطلاعات کاربرانش را در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.

- درخواست واشنگتن از فیس بوک برای جاسوسی از کاربران پیام رسان این شبکه وزارت دادگستری آمریکا از شبکه اجتماعی فیس بوک خواسته است تا با رمزگشایی پیام های صوتی نرم افزار پیام رسان خود، اطلاعات کاربرانش را در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، دولت آمریکا در تلاش است تا شبکه اجتماعی فیس بوک را وادار کند با رمزگشایی نرم افزار پیام رسان خود، اطلاعات مربوط به پیام های صوتی کاربران را در اختیار واشنگتن قرار دهد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز ، سه نفر از مقاماتی که در رابطه با این طرح دولت آمریکا توجیه شده اند با افشای این خبر گفتند که کاخ سفید سعی دارد با این اقدام نیروهای اجرای قانون آمریکا را قادر سازد تا به استراق سمع مکالمات صوتی مظنونین در تحقیقات جنایی بپردازند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر چندین پرونده قبلا گزارش نشده در دادگاه فدرال کالیفورنیا به صورت محرمانه در جریان است و به همین دلیل هیچ سندی در این خصوص به صورت علنی منتشر نشده است، اما این سه نفر به رویترز اعلام کردند که فیس بوک این درخواست وزارت دادگستری آمریکا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست واشنگتن از «فیس بوک» برای جاسوسی از کاربران پیام رسان این شبکه

درخواست واشنگتن از «فیس بوک» برای جاسوسی از کاربران پیام رسان این شبکه