مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 01:002018-08-17پزشكي

توصیه هایی برای یک برنامه غذایی سالم


توصیه کلی به داشتن یک رژیم غذایی متنوع گاهی ممکن است افراد را به اشتباه انداخته و موجب شود که آنها در کنار مصرف موادغذایی سالم به خوردن غذاهای ناسالم نیز تشویق شوند.

- توصیه کلی به داشتن یک رژیم غذایی "متنوع" گاهی ممکن است افراد را به اشتباه انداخته و موجب شود که آنها در کنار مصرف موادغذایی سالم به خوردن غذاهای ناسالم نیز تشویق شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان تغذیه و سلامت بر این باورند که به جای تاکید بر یک رژیم غذایی متنوع باید افراد را به دنبال کردن الگوهای تغذیه ای سالم حاوی مقادیر کافی سبزیجات، میوه ها، غلات کامل، حبوبات، آجیل ها، دانه ها، محصولات لبنی کم چرب و روغن گیاهی و کاهش مصرف گوشت قرمز، نوشیدنی های شیرین، شکر و شیرینی ها تشویق کرد.

این بیانیه از انجمن قلب ایالات متحده شامل بررسی مطالعاتی است که ارتباط بین طیف گسترده و متنوعی از غذاها و چاقی، خوردن غذا و کیفیت غذاها را پوشش داده اند.

پیش از این موسسات بهداشت عمومی و دیگر سازمان های مربوطه آمریکایی تنوع غذایی و خوردن طیف مختلفی از غذاها را راهی مطمئن برای تغذیه مناسب و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن اعلام کرده بودند.

اما متخصصان با اشاره به اینکه اغلب مردم ممکن است درک درستی از چگونگی رعایت تنوع غذایی نداشته باشند، توضیح داده اند که توصیه به تنوع غذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای یک برنامه غذایی سالم

توصیه هایی برای یک برنامه غذایی سالم