مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 12:102018-08-15اقتصادي

درخواست لغو ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی از وزیر صنعت


رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی را موضوعی غیرکارشناسی دانست و از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد در این خصوص بازنگری صورت گیرد.

- ابوالفضل روغنی گلپایگانی در گفت وگو با ایسنا، درباره بخشنامه جدید گمرک که به واسطه مکاتبه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده و موجب ممنوعیت صادرات کاغذ چاپ، بسته بندی و روزنامه از ابتدای شهریورماه سال جاری خواهد شد، اظهار کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست می کنیم تا بازنگری در این بخشنامه را مدنظر قرار دهد و با تشکیل جلسه ای کارشناسی در خصوص لغو ممنوعیت صادرات کاغذ چاپ، روزنامه و به ویژه کاغذ بسته بندی تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر در حوزه کاغذ بسته بندی هزینه های بسیار زیادی صورت گرفته و ماشین آلات به روز دنیا به کشور وارد شده است تا شاهد صادرات کاغذ بسته بندی به کشورهای اروپا باشیم.

باید وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های دولتی از تصمیمات غیر کارشناسی، احساسی و هیجانی پرهیز کنند چرا که ممنوعیت صادرات کاغذ یک تصمیم غیرکارشناسی است و سندیکای کاغذ به طور رسمی اعلام می کند هر کارتن سازی در سراسر ایران نیازمند کاغذ است، می تواند با مراجعه به این سندیکا مشکل ونیاز خود را به صورت صد در صدی برطرف نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لغو ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی از وزیر صنعت

درخواست لغو ممنوعیت صادرات کاغذ بسته بندی از وزیر صنعت