مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 09:252018-08-13فناوري

هوش مصنوعی به مقابله با حملات سایبری می پردازد


متخصصان امنیت سایبری در تلاشند تا با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی به مقابله با حملات سایبری و نفوذ هکرها به دستگاههای الکترونیکی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، بدافزارها، باج افزارها و ویروس های رایانه ای که در سال 2017 در مقایسه با سال های گذشته به بیش ترین حد خود رسیده بود، حالا بر اساس تازه ترین تحقیقات صورت گرفته، پیش بینی شده است که سال جاری میلادی حملات سایبری توسط بدافزارهای جدید رکورد خواهند زد.

بدافزارها، باج افزارها و حملات DDOS از جمله تهدیدهای امنیتی بودند که از سال 2016 کاربران فضای مجازی را در معرض خطر حملات سایبری قرار داده اند و موجب لو رفتن اطلاعات شخصی و محرمانه آن ها شده است.

حالا به تازگی محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری با همکاری سایر دانشمندان حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سعی دارند به بهبود و تکامل امنیت سایبری سیستم های رایانه ای بپردازند و بدین ترتیب دستگاههای الکترونیکی متصل به اینترنت را از نفوذ هکرها، مجرمان سایبری و گزند و آسیب حملات سایبری و فیشینگی در امان بدارند.

همانطور که در اخبار گذشته اشاره شده، سالانه شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی بزرگی در سراسر جهان متحمل خسارات و آسیب های جبران ناپذیری می شوند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به حمله سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی به مقابله با حملات سایبری می پردازد

هوش مصنوعی به مقابله با حملات سایبری می پردازد