مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 01:262018-08-07سياسي

مهر تأیید روحانی بر خیانتکار بودن سران فتنه


رییس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی دوشنبه شب آشوب های دی ماه را دلیل نابسامانی های ارزی و پیام به آمریکا برای تشدید فشارها دانست دولت خرداد ماه سال جاری محل هایی را برای تجمعات مقرر و اعلام کرد! - رییس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی دوشنبه شب آشوب های دی ماه را دلیل نابسامانی های ارزی و پیام به آمریکا برای تشدید فشارها دانست دولت خرداد ماه سال جاری محل هایی را برای تجمعات مقرر و اعلام کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رییس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی دوشنبه شب در تحلیل دلایل مشکلات اقتصادی به اغتشاشات دی ماه سال گذشته اشاره کرده و گفت: این اغتشاشات به آمریکا پیام داد که می تواند با فشار بر میزان مشکلات ایران بیفزاید ، روحانی با این استدلال برخیانتکار بودن سران فتنه مهر تأییدی زد که با ایجاد آشوب و اردوکشی های خیابانی زمینه ساز تحریم های جدید علیه ایران در سال 88 شدند.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی دوشنبه شب در تحلیل دلایل مشکلات اقتصادی به مسئله ای اشاره کرد که نگاه دقیق به آن می تواند چهره خیانتکار سران فتنه در سال 88 را بیش از پیش روشن و افشا سازد.

رییس جمهور بااشاره به 2 عامل شروع مشکل ارزی اظهارداشت: غیراز آن مسایل مزمنی که در اقتصاد داریم و مسئله نقدینگی؛ هر دوی این عوامل در دیماه پارسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر تأیید روحانی بر خیانتکار بودن سران فتنه

مهر تأیید روحانی بر خیانتکار بودن سران فتنه