مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 11:412018-08-05اقتصادي

رییس سازمان بهزیستی کشور: حمایت بیشتر از فقرا در دستور کار دولت قرار گرفت


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش قیمت ها در روزهای اخیر، گفت: باید مستمری بگیران و افراد کم درآمدی که بیشتر در معرض تهدید قرا ر می گیرند حمایت بیشتری شوند که این امر در دستورکار دولت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم رونمایی از وب سایت بنیاد فرزانگان ویژه سالمندان گفت: در بهزیستی دو کارگروه سلامت و امنیت غذا و شورای عالی رفاه تشکیل شده که به مسائل سلامت و تغذیه و رفاه افراد می پردازد.

وی ادامه داد: حدود 700 هزار سالمند از خدمات بهزیستی بهره می گیرند اما تعداد زیادی هم هستند که خارج از این آمار بوده که باید سیاست گذاری برای همه سالمندان شکل بگیرد نه تعدادی خاص.

محسنی گفت: همه سالمندان فقیر نیستند اما باید برای آنها کاری کنیم؛ چراکه افراد تنها و سالمند بیشتر در معرض اختلالات روحی قرار دارند.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه افراد فقیر هم جزو افراد در معرض آسیب هستند گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و افزایش قیمت ها همیشه افراد کم درآمد بیشتر از سایرین در معرض تهدید قرار می گیرند به همین دلیل حمایت بیشتر از مستمری بگیران و جامعه هدف ما که سالمندان و گروه های دیگر هستند در دستورکار دولت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بهزیستی کشور: حمایت بیشتر از فقرا در دستور کار دولت قرار گرفت

رییس سازمان بهزیستی کشور: حمایت بیشتر از فقرا در دستور کار دولت قرار گرفت