مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 19:412018-08-01اجتماعي

آماری خطرناک از وضعیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد/ خیرین به این حوزه ورود پیدا کنند


در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آماری خطرناک از وضعیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز امروز و در نیمه تابستان 97 در حالی برگزار شد که مدارس و کلاس های درس استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات فراوانی در زمینه های مختلف دارند.

استان کهگیلویه و بویراحمد آن چنان که گوهرگانی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در اثنای بیستمین جشنواره در جمع خیرین و مسوولان بیان کرد بیش از هر چیز در بحث نگهداری فضاهای آموزشی مشکل دارد.

چه بسا مدارسی که در استان در سال های اخیر ساخته شدند اما به دلیل عدم نگهداری و یا نگهداری نامناسب این مدارس تنها 4 یا 5 سال جوابگوی تعلیم و تربیت دانش آموزان بودند و بعد از آن شاهد تخریب تدریجی مدارس هستیم که در کنار دست شهر یاسوج و روستاهای مجاور آن از این دست مدارس به وفور دیده می شود.

فرهنگ استفاده درست از مدارس در استان به هیچ وجه جا نیفتاده و این گونه که مشخص است حاصل ایثار و انفاق خیرین در استان به راحتی از دست می رود و مسوولان نیز به مانند همه سهل انگاری های خود در این زمینه هم دست روی دست گذاشته اند.

همین چند روز پیش بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی برخی از مدیران به منطقه کبگیان رفت و مشکلی سر باز کرد که نشان دهنده مشکلی بزرگ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری خطرناک از وضعیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد/ خیرین به این حوزه ورود پیدا کنند

آماری خطرناک از وضعیت مدارس کهگیلویه و بویراحمد/ خیرین به این حوزه ورود پیدا کنند