مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 14:502018-08-01اقتصادي

70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای جذب بازار کار می شوند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای پسران شهرکرد گفت: 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز شایق 10 مردادماه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: یک از وظایف اصلی آموزشکده فنی و حرفه ای، تربیت تکنسین و کارشناس فنی ماهر است.

وی افزود: آموزشکده های فنی و حرفه ای که تا قبل از سال 1390 زیر نظر وزرات آموزش و پرورش کاردان و یا تکنسین فنی تربیت می کردند، بر اساس قانونی که صادر شد، از آموزش و پرورش به وزارت علوم منتقل شدند و تحت عنوان دانشگاه فنی و حرفه ای شروع به فعالیت کردند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای پسران شهرکرد گفت: بیش از 170مرکز آموزشی در سراسر کشور در حوزه پسران، دختران و کشاورزی مشغول به فعالیت است که حدود 250 هزار نفر دانشجو در این مراکز در حال تحصیل می باشند.

شایق خاطرنشان کرد: با ابلاغ حکمی از سوی ریاست استانی دانشگاه، دانشگاه فنی و حرفه ای از حدود سه ماه پیش تشکیل شده که پنج مرکز آموزشی را درسطح استان مدیریت می کند.

وی در ادامه بیان کرد: این پنج مرکز آموزشی شامل دو مرکز پسرانه در شهرکرد و بروجن، دو مرکز دخترانه در شرکرد و جونقان و یک آموزشکده کشاورزی در شهرکرد است.

ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای پسران شهرکرد گفت: حدود پنج هزار و 300 دانشجو در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان، در دو مقطع کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای جذب بازار کار می شوند

70 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای جذب بازار کار می شوند