مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 15:272018-07-29اقتصادي

با مشارکت شرکت های داخلی محقق شد بومی سازی 1000 قطعه صنعتی در پتروشیمی جم


مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی جم گفت: نیرو های توانمند شرکت پتروشیمی جم در عسلویه هزار قطعه کاربردی صنایع پتروشیمی را با مشارکت شرکت های داخلی بومی سازی کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی صداوسیما مرکز بوشهر، مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: با همکاری شرکت های داخلی در حال ساخت هزار قطعه بومی سازی شده هسـتیم و مفتخـریم یک شرکت داخلی برای نخستین بار در کشور شَفت توربو اکسپندر را برای پتروشیمی جم می سازد.

سعید شیردل افزود: از جمله کارهای در دست اجرا، تکمیـل اسـناد فنـی و نقشـه سـاخت 5000 قلـم کالای خارجی است؛ کالاهایی که در برخی موارد با هزینه های گزاف مجبـور بـه تامین آنها بودیم یا در مواردی بـه علت تحریم بـودن شـرکت، نمی توانستیم آنها را تامین کنیم، از جملـه قطعـات کمپرسور gas crack واحد الفین که از بزرگترین کمپرسورهای گازی جهان است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از بومی سازی 20 هزار قطعه تا سال 1400 خبر داد و گفت: این پتروشیمی به منظور حمایت از کالای ایرانی با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، به ویژه سرمایه انسـانی، دانـش فنـی، برای نیل به خودکفایی گام های استواری برداشته است.

سید حسین میرافضلی در اسـتقلال هـر کشـور هـیچ عنصری بالاتر از خودکفایی نیست، افزود: با خرید و مصرف کالای ایرانی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشارکت شرکت های داخلی محقق شد بومی سازی 1000 قطعه صنعتی در پتروشیمی جم

با مشارکت شرکت های داخلی محقق شد بومی سازی 1000 قطعه صنعتی در پتروشیمی جم