مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 23:062018-07-25سياسي

33 سال پیش در چنین روزی ریاست جمهوری نباید سر از آمریکا و شوروی درآورد


با توجه به اشتباهاتی که در گذشته برای انتخاب افراد پیش آمده است جدا باید پرهیز کنیم که خدای ناکرده کسانی را انتخاب نکنیم که پس از مدتی سر از آمریکا و یا شوروی و یا از جای دیگر در آورند.

- " رخدادهای 4 مرداد 64 چکیده: آیت الله جنتی: نباید کسانی را به ریاست جمهوری انتخاب کنیم که پس از مدتی سر از آمریکا و شوروی درآورند.

حجت الاسلام امامی کاشانی: مردم مانند روز قدس باید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت گسترده داشته باشند.

آیت الله منتظری: شعار نه شرقی و نه غربی را باید در عمل نشان دهیم تا بتوانیم هرگونه توطئه ابرقدرت ها را برای سلطه مجدد بر این کشور خنثی کنیم.

آیت الله جنتی: غفلت مردم به انقلاب آسیب می زند آیین پرصلابت و وحدت بخش نماز جمعه این هفته قم در آستانه میلاد مسعود حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) با حضور یک پارچه امت خداجوی شهر خون و قیام در مدرسه امام صادق (ع) به امامت آیت الله جنتی امام جمعه موقت قم اقامه شد.

آیت الله جنتی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم گفت: یکی از عواملی که انقلاب را آفت زده کرده و تهدید می کند غفلت مردم و عدم حضور آنان در صحنه است.

مردم مسلمان ایران در صحنه های مختلفی مثل جنگ تحمیلی، تظاهرات و راهپیمایی ها، نماز جمعه و سایر حرکت های عمومی به نفع انقلاب حضور ارزنده ای از خود نشان داده اند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی ریاست جمهوری نباید سر از آمریکا و شوروی درآورد

33 سال پیش در چنین روزی ریاست جمهوری نباید سر از آمریکا و شوروی درآورد