مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 10:552018-07-25سياسي

همکاری های علمی ایران-ایتالیا نیازمند نقشه راه


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و مائورو کونچاتوری، سفیر ایتالیا در ایران در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری میان دو کشور دیدار و گفت وگو کرده و در قالب این دیدار طرف ایتالیایی بر لزوم تدوین نقشه راه در روابط دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود برومند در این دیدار به سابقه خوب همکاری علمی دو کشور و اهمیت توسعه و گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری با کشور ایتالیا، تفاهم نامه های منعقد شده بین دو کشور و تلاش برای اجرایی کردن بیشتر این تفاهم نامه و برگزاری نشست علم، فناوری و نوآوری در ایتالیا اشاره کرد و دکتر نیسی را به عنوان نماینده وزارت علوم جهت پیگیری همکاری ها و برگزاری نشست با همکاری دکتر صدری نسب، رییس مرکز مطالعات همکاری های علمی و بین المللی معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه های همکاری بسیاری بین دو کشور وجود دارد، معرفی نمایندگانی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی برای همکاری از سوی دو کشور و برگزاری کمیته علمی و پژوهشی مشترک (مانند نشست فعالان دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی در حوزه های مشخص) را پیشنهاد کرد.

دکتر برومند درخصوص فعالیت های B to B (فعالیت های تجاری بین دوکشور)، به تعداد پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور اشاره کرد و گفت: شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی ایران-ایتالیا نیازمند نقشه راه

همکاری های علمی ایران-ایتالیا نیازمند نقشه راه