مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1395 ساعت 15:012016-05-31سياسي

خواسته ای ندارم! زیرا چه بگویم که دل آزردگیم ز میان برخیزد؟!


شکرخدا گودرزی، کارگردان «راه مهر، راز سپهر» پیرامون حواشی شکل گرفته برای نمایش خود نسبت به کم توجهی مدیران دولتی به نمایشهایی با موضوع ملی گلایه کرده است.

- شکرخدا گودرزی، کارگردان راه مهر، راز سپهر پیرامون حواشی شکل گرفته برای نمایش خود نسبت به کم توجهی مدیران دولتی به نمایشهایی با موضوع ملی گلایه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه قرار داده است که متن کامل آن به شرح زیر است: نزدیک سی سال است که در زمینه شاهنامه کار می کنم.

دوبار به خاطر پژوهش و عمری که درباره شاهنامه گذاشته ام تقدیر شده ام، یک بار در اولین جشنواره رسانه که بنیاد فارابی برگزار کرد در دوره ریاست آقای جعفری جلوه و دیگری توسط بنیاد فردوسی که مدالیون آفرین فردوسی را بنیاد به من اهدا کرد.

در این سی سال که با رنج سی ساله فردوسی قرین و همراه است و مشابهتی تلخ با رنجان بزرگ مرد دارد به ندرت دیدم مدیر فرهنگی با عزمی جزم به حمایت از آثار شاهنامه ای بپردازد.

به ندرت دیدم مدیر فرهنگی به دیدار ما بیاید و دستمان را بفشارد و خدا قوتی جانانه بگوید! به ندرت دیدم اهل سیاستی صادقانه جلو بیاید و بگوید دست مریزاد شعارهایی که ما می دهیم در باره فرهنگ بومی و هجوم فرهنگی و چنین و چنان، شما به آن جامه ی عمل پوشانده اید! به ندرت دیدم مدیران شهری پیش قدم شوند در رساندن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته ای ندارم! زیرا چه بگویم که دل آزردگیم ز میان برخیزد؟!

خواسته ای ندارم! زیرا چه بگویم که دل آزردگیم ز میان برخیزد؟!