مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 ساعت 14:512016-05-12اقتصادي

فاز نخست شهر جدید امیرکبیر به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: فاز نخست شهر جدید امیرکبیر با تاسیسات روبنایی و زیربنایی، مراکز انتظامی، گردشگری و مذهبی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت عمرانی استانداری مرکزی، عزیز فیلی با اشاره به بهره برداری فاز نخست شهر جدید امیرکبیر در اراک اظهار داشت: این فاز شامل تاسیسات رو بنایی وزیربنایی، مراکز انتظامی، گردشگری و مذهبی با حضور استاندار مرکزی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و اعضای هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به بهره بردای می رسد.

وی افزود: اجرای طرح مسکن ویلایی به تعداد 1131 واحد و تامین خدمات روبنایی و زیربنایی که با همکاری دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان و پیگیری مجدانه شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر انجام شده که زمینه را برای استقرار نخستین گروه از متقاضیان سکونت در این شهر فراهم کرده که با تکمیل و تحویل واحدهای ویلایی در آینده نزدیک، زندگی شهروندی در شهر جدید امیرکبیر آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: در فاز نخست افتتاحی شهر جدید امیرکبیر علاوه بر تحویل موقت تعدادی از مساکن مهر ویلایی به متقاضیان، تعداد 33 واحد تجاری با زیربنای 30 تا 70 مترمربع بعلاوه دو واحد نمونه ویلایی با مجموع زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست شهر جدید امیرکبیر به بهره برداری می رسد

فاز نخست شهر جدید امیرکبیر به بهره برداری می رسد