مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 11:562016-05-10اقتصادي

مغرضان داخلی و خارجی می خواهند بازار ایران را به هم بریزند


رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به توافق اتاق اصناف ایران با سازمان امور مالیاتی گفت: اصناف خواهان ضمانت اجرایی در این خصوص هستند زیرا نگرانند که دولت در این خصوص به وعده هایش عمل نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، علی فاضلی امروز در پنجمین اجلاس سراسری اصناف اظهار کرد: اتاق اصناف ایران بزرگترین نهاد مدنی غیردولتی کشور است که 24 میلیون نفر جمعیت دارد.

وی افزود: اصناف همچنین 650 هزار بنگاه کوچک و متوسط تولیدی، یک میلیون و 300 هزار بنگاه کوچک و متوسط در بخش توزیع، 850 هزار بنگاه خدماتی و فنی و 6 میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کرده اند که شامل 17.

5 درصد از تولید ناخالص کشور می شود.

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب ادامه داد: اصناف پیشرو بخش خصوصی کشور هستند اما با این وجود هرچند بسیاری از عناصر مغرض داخلی و خارجی تلاش می کنند که بازار ایران را به هم بریزند اما شاهد آرامش در میان اصناف هستیم.

فاضلی افزود: اصناف بیشتر در زنجیره های اقتصادی حضور و نقش محوری دارند و بدون آنها اقتصاد توان حرکت ندارد.

این مقام مسئول در بخش خصوصی گفت: اصناف از وزیر اقتصاد دو خواسته دارند که توجه به آنها در برنامه پنج ساله ششم و در نظر گرفتن آنها در اختصاص منابع صندوق توسعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغرضان داخلی و خارجی می خواهند بازار ایران را به هم بریزند

مغرضان داخلی و خارجی می خواهند بازار ایران را به هم بریزند