مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1395 ساعت 21:262016-04-26سياسي

اعتراض گسترده مردم لرستان به حضور فائزه هاشمی/ تجمع مردم مقابل استانداری + تصاویر


جمعی کثیری از مردم خرم آباد از بدو ورود فائزه هاشمی رفسنجانی به استان لرستان معترض بوده و با ساعت ها تجمع مقابل استانداری لرستان خواستار پاسخگویی مسئولان به این دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با به دور دوم کشیده شدن انتخابات در چند شهرستان لرستان به ویژه حوزه انتخابیه خرم آباد بازار تبلیغات انتخاباتی داغ شده و در این میان پای برخی از سران دولت اصلاحات نیز به استان و شهرستان خرم آ باد برای حمایت از طیف اصلاحات باز شده است.

چند روزی بود زمزمه هایی از حضور فائزه هاشمی رفسنجانی در شهرستان خرم آباد برای حمایت از دو کاندیدای اصلاح طلب به گوش می رسید که در این میان جمع کثیری از مردم از همان ابتدا اعتراض خود را به حضور وی اعلام کردند.

باوجوداینکه چند روزی خبر شنیدن فائزه هاشمی به استان لرستان شنیده شد و خیلی از اعضای شورای تأمین استان مخالف حضور وی به استان بودند اما بالاخره وارد استان شد و از همان لحظه ورود به فرودگاه تا محل برگزاری سخنرانی در سینما ایران، مورد خشم و اعتراض مردم قرار گرفت.

با وجود مخالفت های اقشار مختلف مردم طی روزهای گذشته، بالاخره فائزه هاشمی در جمع اصلاح طلبان خرم آباد برای سخنرانی حاضر شد و جمعیت چند هزارنفری مردم با شعارهای مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر مفسد اقتصادی اعتراض خود را اعلام و با شعارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض گسترده مردم لرستان به حضور فائزه هاشمی/ تجمع مردم مقابل استانداری + تصاویر

اعتراض گسترده مردم لرستان به حضور فائزه هاشمی/ تجمع مردم مقابل استانداری + تصاویر