مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 دی 1394 ساعت 13:562016-01-07ورزشي

دل پیرو مدیر ورزشی یک باشگاه اسپانیایی می شود


یکی از تیم های فوتبال اسپانیا در نظر دارد اسطوره باشگاه یوونتوس را به عنوان مدیر ورزشی خود استخدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، نشریه مارکا ادعا کرده است که باشگاه مایورکا در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا (لیگا آدلانته) در آستانه عقد قرارداد با آلساندرو دل پیرو، کاپیتان پیشین تیم فوتبال یوونتوس و استخدام وی به عنوان مدیرورزشی است.

به نوشته مارکا، رابطه دوستانه دل پیرو با استیو نش (ستاره سال های اخیر NBA که سال گذشته به دلیل مصدومیت کمر بازنشسته شد) به عنوان یکی از سهامداران باشگاه مایورکا، سبب شده است که کاپیتان پیشین یوونتوس برای همکاری با این باشگاه اسپانیایی ترغیب شود و به همین دلیل او در آستانه منصوب شدن به عنوان مدیرورزشی این تیم دسته دومی قرار دارد.

اخیراً رابرت سارور، مالک تیم بسکتبال فینیکس سانز آمریکا 77 درصد از سهام باشگاه مایورکا را در ازای 21 میلیون یورو خرید و به مالک این تیم تبدیل شد.

پس از او ستاره پیشین فینیکس سانز، استیو نش هم بخشی دیگر از سهام مایورکایی که سال 2013 از لالیگا به لیگ آدلانته سقوط کرد را خرید.

حالا به نظر می رسد که این دو در کنار یکدیگر قصد دارند مایورکا را دوباره به دسته اول فوتبال اسپانیا برگردانند و قصد دارند این کار را با استخدام چهره ای سرشناس به عنوان مدیر ورزشی خود آغاز کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل پیرو مدیر ورزشی یک باشگاه اسپانیایی می شود

دل پیرو مدیر ورزشی یک باشگاه اسپانیایی می شود