مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 دی 1394 ساعت 12:012015-12-28سياسي

لغو سخنرانی نمایندگان منتقد دولت در دانشگاه های کشور همچنان ادامه دارد


پس از لغو و برهم زدن سخنرانی منتقدان دولت در دانشگاه ها آنهم در روز دانشجو، برخی خبرها حکایت از آن دارد که لغو سخنرانی نمایندگان منتقد دولت در دانشگاه های کشور با دستور مقامات استانی همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاران تسنیم از سراسر کشور، پس از لغو و برهم زدن سخنرانی منتقدان دولت در دانشگاه ها آنهم در روز دانشجو، برخی خبرها حکایت از آن دارد که لغو سخنرانی نمایندگان منتقد دولت در دانشگاه های کشور با دستور برخی مقام های استانی همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین اتفاق در دو دانشگاه ازاد کرمان و دولتی شهید باهنر حراست دانشگاه با پایین آوردن بنرهای "تریبون آزاد" با موضوع "نفوذ" و "فتنه" مانع از سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران شدند.

به گفته برخی مسولان این دانشگا ه ها لغو این سخنرانی به دستور و فشار برخی مسوولان استان انجام گرفته است.

این در حالی است که چندی پیش هم میز گردی که قرار بود در دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور سید محمود نبویان و مهدی کوچک زاده و علیرضا زاکانی برگزار شود به دلیل ممانعت از ورود کوچک زاده به دانشگاه لغو شد.

بر این اساس، طی یک سال و نیم گذشته تعدادی دیگر از منتقدان دولت یازدهم نیز با محدودیت های فراوانی روبرو شده اند که از جمله آنها لغو چند باره برنامه های سخنرانی دکتر سعید زیباک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سخنرانی نمایندگان منتقد دولت در دانشگاه های کشور همچنان ادامه دارد

لغو سخنرانی نمایندگان منتقد دولت در دانشگاه های کشور همچنان ادامه دارد