مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 15:312015-12-23سياسي

توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است


فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عزت، اقتدار و آرامش فعلی کشور مرهون ایثار و گذشت شهدا است، گفت: توان و اقتدار امروز نیروهای مسلح برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیر سرتیپ حسین محمدی ظهر امروز در جمع خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و سربازان وظیفه حاضر در طول دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده شهیدان و ایثارگران از نظر تاثیر و ارزش رفتار و حرکت فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند.

وی گفت: ارزش آن مادران و پدران، آن همسران و فرزندان و بازماندگان که حرمت خون شهیدشان را حفظ کردند و خودشان با صبرشان و با گذشتشان مظهر دیگری از فداکاری در پیشبرد اهداف انقلاب شدند، همسان ارزش شهادت است.

امیر محمدی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: دلیل این نیازمندی این است که فرهنگ ایثار و شهادت از فرهنگ های تقویت کننده نهاد خانواده است و عزت، اقتدار و آرامش فعلی کشور مرهون ایثار و گذشت و فدارکای شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان است.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این عزیزان با از خود گذشتگی و ایثار جان خویش اقتدار، عظمت و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و پیشرفت های کشور در زمینه های سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است