مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:362015-11-30پزشكي

ایران بیـــــــــــــــــمه ندارد


وزیرسابق بهداشت با اشاره به اینکه در ایران بیمه ای وجود ندارد،گفت: متاسفانه طبق تعاریف جهانی؛ بیمه واقعی نداریم و به قولی بر سر قبری داریم گریه می کنیم که اصلاً مرده ای در آن نیست.

- مدیران کشور هم برای اینکه اقتدارشان حفظ شود ابهام ها را رفع نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم"، دکتر محمدحسن طریقت منفرد وزیر سابق بهداشت را به عنوان یکی از قدیمی های بیمه ای در کشور می شناسند؛ چشم پزشک 69 ساله ای که به قول خودش از پولدارترین بیمه ایران (نفت) تا فقیرترین بیمه (کمیته امام) فعالیت کرده است.

وزیر سابق بهداشت که یکی از منتقدین تجمیع بیمه ها با شرایط کنونی منابع مالی کشور به حساب می آید، نظر خاصی نیز درباره بیمه ها دارد، بطوریکه به تسنیم عنوان می کند: بنده مجبور هستم حرفی را بزنم که متاسفانه واقعیت دارد، و آن این است که در ایران اصلاً چیزی به نام بیمه وجود ندارد، زیرا متاسفانه طبق تعاریف متعارف جهانی بیمه واقعی در کشور نداریم و به قولی ما بر سر قبری داریم گریه می کنیم که اصلاً مرده ای در آن وجود ندارد.

طریقت منفرد معتقد است باید قبل از تجمیع بیمه ها برای یکدست شدن منابع مالی بیمه ای؛ یک مرکز واحد و یا ستاد بیمه ای جامعی تشکیل شود تا تمام اسناد با یک کد بررسی و رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بیـــــــــــــــــمه ندارد

ایران بیـــــــــــــــــمه ندارد