مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 15:312015-11-10حوادث

حوادث رانندگی نیز سیاسی شده است


متاسفانه در کشور ما به مشارکت مردم در سیاست های توسعه توجه نمی شود و همین عامل باعث می شود تا مسائل ویژه از جمله موضوع حوادث رانندگی به سیاست کشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، احمد مسجدجامعی در چهارمین کنفرانس حوادث رانندگی و جاده ای اظهار داشت: کنفراس حوادث رانندگی و جاده ای فرصت دوباره ای است تا به مسائل رانندگی و جاده ای از دیدی اجتماعی نگریسته و به حقوق شهروندی و حق زندگی افراد توجه ویژه ای نشان داده شود.

وی افزود: در سال های گذشته، حادثه اتوبوس اسکانیا و فوت شهروندان به علت اقدام نکردن به موقع آتش نشانی باعث شد تا در دوره جدید توجه ویژه ای به موضوع حوادث رانندگی و راهکارهای پیشگیری از آن شود، به همین دلیل با تاکید تغییر نگرش و ورود در حوزه افکار عمومی شاهد کاهش حوادث رانندگی هستیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما به مشارکت مردم در سیاست های توسعه توجه نمی شود و همین عامل باعث می شود تا مسائل ویژه از جمله موضوع حوادث رانندگی به سیاست کشیده شود.

در ادامه این مراسم دکتر محمد کمره ای رییس کنفرانس و رییس پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران بیان کرد: موضوع کنفرانس حوادث رانندگی بحثی اجتماعی و عمومی است که به همه شاخه ها مربوط است در شورای سیاست گذاری کنفرانس بخشی از مسائل حوادث رانندگی به مسائل فرهنگی ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث رانندگی نیز سیاسی شده است

حوادث رانندگی نیز سیاسی شده است