مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مهر 1394 ساعت 18:162015-10-20ورزشي

دایی: اگر از پرسپولیس 10 گل می خوردیم باغیرت می شدم


برخی فکر می کنند دایی اگر ترکیب تیمش را طوری می چید که 10 گل می خورد آن وقت باغیرت بود، در حالی که من در هر تیمی باشم به آن تیم تعهد دارم و تمام تلاشم را برای موفقیت آن تیم به کار می بندم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های صبای قم و فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی برابر فولاد خوزستان برای ما یکی از سخت ترین و خطرناک ترین بازی ها است و در این مسابقه کاری به رده تیم مقابل در جدول نداریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم.

وی افزود: به اعتقاد من حضور در انتهای جدول جایگاه حقیقی فولاد نیست و در بازی فردا نیز حریف بسیار دشواری در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با کسب 3 امتیاز مسابقه فردا به رده های بالا تر جدول برسیم.

سرمربی صبا گفت: تعدادی از بازیکنان ما در بازی فردا قادر به همراهی صبا نیستند و قاسم دهنوی محروم است و هاشم بیگ زاده و میلاد فراهانی هم مصدوم هستند البته دست ماچادو هم شکسته اما وی اعلام کرده که می خواهد بازی کند.

دایی بیان کرد: از خودگذشتگی ماچادو نشان می دهد وی شرایط تیمش را درک می کند و این رفتار در بازیکنان حرفه ای وجود دارد و باید الگوی سایر بازیکنان باشد.

وی درباره انتقادات علیه وی بعد از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: برخی فکر می کنند دایی اگر ترکیب تیمش را طوری می چید که 10 گل می خورد آن وقت باغیرت بود در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایی: اگر از پرسپولیس 10 گل می خوردیم باغیرت می شدم

دایی: اگر از پرسپولیس 10 گل می خوردیم باغیرت می شدم