مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مهر 1394 ساعت 22:362015-10-11اقتصادي

5 میلیارد ریال اعتبار برای پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری


پاکسازی 2 منطقه آلوده مواد مخدر در استان نیازمند 5 میلیارد ریال اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم سلیمانی شامگاه یکشنبه در آیین معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: پاکسازی 2 منطقه آلوده مواد مخدر در استان، بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با توجه به شرایط سخت بودجه و اعتبارات امسال استان، اختصاص این مبلغ باید از منابع ملی تأمین شود.

وی با بیان اینکه توسعه راه های ارتباطی و افزایش تردد از مسیرهای مواصلاتی استان، سبب افزایش میزان قاچاق شده است، افزود: راه اندازی پایگاه های ایست و بازرسی در گلوگاه های ورودی استان، به ویژه در سه راهی پل قرح و سه راهی گوشکی ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان، آمادگی تخصیص 50 درصد اعتبار در این زمینه را دارد، بیان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور باید نسبت به تخصیص اعتبارات مورد نیاز اقدام کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تکمیل عملیات اجرایی در زندان شهرکرد 4 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز دارد، خاطر نشان کرد: توسعه فضای فیزیکی زندان شهرکرد نیازمند اعتبارات ویژه است که 14 میلیارد ریال از ستاد حوادث کشور تقاضا شده که از این مبلغ 10 میلیارد ریال مصوب و تاکنون 50 درصد مبلغ مصوب، پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد ریال اعتبار برای پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

5 میلیارد ریال اعتبار برای پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری