مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 13:312015-10-10اجتماعي

کاروان های دانش آموزی دزفول عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند


با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزاری آیین بدرقه کاروان های دانش آموزی دزفول در گلزار شهدای این شهرستان به منظور عازم آنان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزاری آیین بدرقه کاروان های دانش آموزی دزفول در گلزار شهدای این شهرستان عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شد.

پس از اجرای مراسم بدرقه و ادای احترام دانش آموزان این کاروان های راهیان نور دانش آموزی پسر مقاطع مختلف تحصیلی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی کاروان دانش آموزی دزفول عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شد.

رضا صائمی نیا در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: توجه به رشد و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت و آشنایی اقشار مختلف اجتماعی با وقایع دوران دفاع مقدس از اهداف مهم اعزام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دزفول به مناطق عملیاتی است.

وی گفت: با اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی و آشنایی مناسب این قشر مهم اجتماعی با سیره و فرهنگ شهدا، ارزش های اسلامی و انقلابی ما به نحوی مطلوب حفاظت خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت دانش آموزی دزفول عنوان کرد: این گروه اولین کاروان دانش آموزیدزفول است که امسال و با همکاری بخش های مختلف اجرایی و خدماتی و فرهنگی شهرستان به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان های دانش آموزی دزفول عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند

کاروان های دانش آموزی دزفول عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شدند