مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 شهریور 1394 ساعت 11:212015-09-21فرهنگي

سالن های اختصاصی نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در کشور نداریم


عضو هیئت انتخاب جشنواره بین المللی فیلمهای نوجوان با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید دبیرخانه دائمی داشته باشد، گفت: سالنهای اختصاصی نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در کشور نداریم.

- "، با بیان اینکه بخشی از سینماهای کشور به طور ویژه به فیلمهای کودک و نوجوان بپردازند، اظهار داشت: متأسفانه سالنهای اختصاصی نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در کشور نداریم.

وی با اشاره به اینکه اکنون مشکل کمبود تعداد سالنهای سینمایی کشور با احداث پردیسهای سینمایی متنوع در حال رفع است، گفت: اگر بخشی از سینماها هم به طور اختصاصی به نمایش فیلم های کودک و نوجوانان بپردازد، سرمایه گذاری برای تولید این نوع فیلمها برای تهیه کننده بخش خصوصی نیز منطقی خواهد بود.

رضویان با اشاره به اینکه سالنهای اختصاصی نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در کشور نداریم، عنوان کرد: اکنون چون سازو کار نمایشی وجود ندارد تهیه کننده اشتیاقی برای سرمایه گذاری در حوزه تولیدات کودک و نوجوان ندارد و همانطور که مشاهده می شود به جز فیلم شهر موشها در سال گذشته فیلم شاخص و خوب مختص کودک و نوجوان نداشتیم.

بخش المپیاد فیلمسازی نوجوانان آغازگر حرکتی نو در حوزه سینمایی کشور است عضو هیئت انتخاب جشنواره بین المللی فیلمهای نوجوان اظهار داشت: افزودن بخش المپیاد فیلمسازی نوجوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های اختصاصی نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در کشور نداریم

سالن های اختصاصی نمایش فیلمهای کودک و نوجوان در کشور نداریم