مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 17:012015-09-05اجتماعي

فراخوان مشارکت در طرح «کوله پشتی مهر» و حمایت تحصیلی از دانش آموزان بی سرپرست


جمعیت شهر امید در نظر دارد همزمان با آغاز سال تحصیلی طرح کوله پشتی مهر را شامل کیف مدرسه و لوازم التحریر برای کودکان 7 تا 12 سال با مشارکت داوطلبان و فعالان اجتماعی اجرا کند.

- "، به نقل از جمعیت شهر امید، هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی بسیاری از دانش آموزان کم برخوردار نمی توانند نسبت به خرید مایجتاج تحصیل از جمله کیف مدرسه و لوازم التحریر اقدام کنند و در بعضی مناطق تهران بدون کیف به مدرسه می روند یا کتاب هایشان را با نایلون حمل می کنند.

جمعیت شهر امید قصد دارد تعدادی از این کودکان را تحت پوشش حمایت تحصیلی قرار دهد.

بدین منظور از شما دعوت می شود در صورت تمایل در این طرح خداپسندانه که برای حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و نیازمند پیش بینی شده، مشارکت کنید.

نحوه مشارکت از دو راه امکان پذیر است : 1- تقبل هزینه یک کوله پشتی مدرسه به مبلغ 50 هزار تومان به شماره کارت 6393461021334095 بانک سینا به نام جمعیت شهرامید واریز کنند.

2- اهدای لوازم التحریر شامل دفتر و نوشت افزار بنابراین بدینوسیله از همه خیران و فعالان اجتماعی و نیز تولید کنندگان و فروشندگان لوازم التحریر دعوت به همکاری می شود.

3- ثبت نام از علاقه مندان جهت توزیع و اهدا لوازم التحریر به کودکان مورد حمایت جمعیت برای اطلاعات بیشتر می توانید به شمار ه های 88004647 -09121832245 تماس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشارکت در طرح «کوله پشتی مهر» و حمایت تحصیلی از دانش آموزان بی سرپرست

فراخوان مشارکت در طرح «کوله پشتی مهر» و حمایت تحصیلی از دانش آموزان بی سرپرست