مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 16:512015-07-31ورزشي

تیم فوتسال شهرداری رشت برابر شهدای جلین گرگان به میدان می رود


تیم فوتسال شهرداری رشت با شکست هفت تیر سردشت در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم شهدای جلین گرگان برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تیم فوتسال شهرداری با قرار گرفتن بر روی سکوی دومی گروه شمال غربی برای صعود به لیگ دسته اول باید با تیم شهدای جلین گرگان مصاف دهد.

بنابراین گزارش شهرداری چی ها باید در دور رفت روز آدینه 16 مرداد ماه از ساعت 17 در رشت در برابر شهدای جلین گرگان به میدان بروند و مسابقه برگشت خود را روز پنجشنبه 22 مرداد در گرگان برگزار نمایند.

تیم فوتسال شهرداری رشت در حساس ترین دیدار گروه شمال شرق موفق شد در دیداری جنجالی و دیدنی تیم شهدای هفت تیر سردشت را شکست دهد تا به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند.

در این دیدار سردشتی ها که به دنبال آخرین امید خود برای صعود بودند بازی را توفانی آغاز کرده و با سه گل پیش افتادند اما در ادامه رشتی ها در لحظاتی پرحاشیه که با درگیری و اعتراضاتی همراه بود به بازی بازگشتند و در نهایت با نتیجه 6-5 به پیروزی رسیدند.

گل های تیم فوتسال شهرداری رشت را بنیامین عموزاده (دوگل) ،علیرضا جوان (دوگل)، بهروز کریمی و نریمان ارسلانی هرکدام یک گل و گل های تیم فوتسال شهدای هفت تیر سردشت را نعمت رحیمی (دوگل)، حسن کریمی و جواد محمدزاده به ثمر رساندند و بنیامین عموزاده بازیکن شهرداری رشت نیز به اشتباه یک بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتسال شهرداری رشت برابر شهدای جلین گرگان به میدان می رود

تیم فوتسال شهرداری رشت برابر شهدای جلین گرگان به میدان می رود