مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-05سياسي

راهپیمایی 15 خرداد با حضور وزیر کشور در ورامین برگزار شد


مردم شهرستان ورامین، همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42، با برگزاری راهپیمایی، بار دیگر صحنه هایی با شکوه از حماسه حضور مردم را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مردم خداجوی شهرستان ورامین صبح امروز همزمان با سالروز قیام 15 خرداد سال 42، با حرکت از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین، صحنه های غرور آفرینی از عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند و ثابت کردند که گذر زمان آنان را از آن چه پدارانشان به یادگار گذاشته اند، دور نخواهد کرد.

در این راهپیمایی که احمد وحیدی وزیر کشور و محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور نیز حضور داشتند، راهپیمایان در حالی که تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر دست داشتند، با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، یاد شهدای 15 خرداد را گرامی داشتند.

  بسیاری از مردم ورامین از زن و مرد، پیر و جوان بار دیگر کفن به تن کردند تا آن واقعه را یادآوری کنند که مردم این دیار همیشه آماده اهداء جان در راه اسلام هستند و تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام، در دل آنان هراسی وارد نمی کنند و به راستی میراث دار قیام خونین 15 خرداد سال 42 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 15 خرداد با حضور وزیر کشور در ورامین برگزار شد

راهپیمایی 15 خرداد با حضور وزیر کشور در ورامین برگزار شد