مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:102023-05-31بين الملل

رایزنی برای حضور کردستان در بازارهای جهانی و جذب سرمایه گذاران خارجی


استاندار کردستان به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان در سمینار سالانه سفرای جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور یافت.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان در سمینار سالانه سفرای جمهوری اسلامی ایران در تهران حضور یافت.

این سمینار با حضور وزرای کشور و امور خارجه، استانداران و سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج و با هدف توسعه روابط بین المللی استان ها و تقویت ارتباط استانداران با سفرای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز در حاشیه این سمینار با سفرای کشورمان در کشورهای عراق، روسیه، ارمنستان، سوئد، قزاقستان و آلمان دیدار کرد.

زارعی کوشا با بیان اینکه بسیاری از تولیدات استان کردستان قابلیت عرضه در بازارهای جهانی را دارد، افزود: سفرای جمهوری اسلامی در خارج از کشور می توانند ظرفیت های استان را در کشورهای محل ماموریت خود مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در کردستان آمادگی دارند تا در همایش ها و نمایشگاه های مختلف برای معرفی کالاها و یافتن بازارهای جدید شرکت کنند.

استاندار کردستان عنوان کرد: توسعه روابط همه جانبه کردستان در حوزه اقتصادی با کشورهای مختلف بویژه کشورهایی که تعداد قابل توجهی از هموطنان یا هم زبانان کرد اقامت دارند از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حضور کردستان در بازارهای جهانی و جذب سرمایه گذاران خارجی

رایزنی برای حضور کردستان در بازارهای جهانی و جذب سرمایه گذاران خارجی