مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:052023-05-29اجتماعي

45 درصد معلولیت های کوهسرخ اکتسابی است


رییس اداره بهزیستی شهرستان کوهسرخ گفت: دلیل 45 درصد معلولیت های کوهسرخ در سال های اخیر اکتسابی هستند و مسائل ژنتیکی کم رنگ تر شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره بهزیستی شهرستان کوهسرخ گفت: دلیل 45 درصد معلولیت های کوهسرخ در سال های اخیر اکتسابی هستند و مسائل ژنتیکی کم رنگ تر شده است.

علی حمیدی در گفت و گو با ایسنا افزود: اگرچه در پرونده های قدیم علت بیشتر معلولیت ها مسائل ژنتیکی بوده است ولی طی دو سال اخیر بیشتر پرونده هایی که در بهزیستی کوهسرخ تشکیل می شود مرتبط با معلولیت های اکتسابی است.

وی عنوان کرد: معلولیت های اکتسابی شامل معلولیت هایی هستند که فرد در طی زندگی یا پس از تولد در اثر حوادثی مانند آتش سوزی، تصادف، بلایای طبیعی، مسمومیت ها و … به آن دچار می شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان کوهسرخ با بیان اینکه علل 45 درصد معلولیت های کوهسرخ اکتسابی هستند و مسائل ژنتیکی کم رنگ تر شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل مشاوره های ژنتیکی و قبل از ازدواج که توسط کارشناسان مربوطه داده می شود برخلاف گذشته معلول نابینایی، ذهنی و شنوایی در شهرستان کمتر شده است.

حدود 10 درصد اداره های شهرستان مناسب سازی شده اند حمیدی به وضعیت مناسب سازی محیط در این شهرستان اشاره کرد و گفت: چون اغلب اداره های کوهسرخ استیجاری هستند به همین دلیل اصلاً به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد معلولیت های کوهسرخ اکتسابی است

45 درصد معلولیت های کوهسرخ اکتسابی است